Yno 191 - Northern Frontier
B.nr. 191 - Byggeår 1987. Rederi: K/S Støbakk & Volle, Ålesund. Bygd ved Ulstein Hatlø A/S avd. Hatlø
- Lengde: 66,50 m
- Bredde: 14,50 m
- Brutto tonnasje: 1597 tonn
- Dødvekt: 1800 tonn
- Fart: 16 knop
- Hovedmotorar: 2 stk. Wärtsilä Wasa dieselmotorar, totalt 12240 Hk
- Skipstype: Ankerhåndterings- og forsyningsskip
- Skipsdesign: UT 734
- Andre skipsnamn: "North Valiant", "Dong Fang Yong Shi", "Pacific Frontier"
HISTORIE:
Dette er den første UT 734 levert til eit norsk rederi. Der er bygd som
ankerhåndterings- og forsyningsskip. Båten var ei tid charta av Swire Pacific
Offshore og dei likte båten så godt at dei kom til Ulstein Verft og kontraherte
6 stk. ankerhandlere som blei leverte utover i 1990-åra.
1990: Seld til K/S North Valiant, Oslo v/Austevoll Management og fekk nytt namn
"North Valiant"
1994: Nytt namn "Dong Fang Yong Shi"
1996: Nytt namn "Pacific Frontier"
2004: Båten heiter no "Pacific Frontier" og eigar er Swire Pacific
Offshore i Singapore
2009: Endret navn tilbake til "Dong Fang Yong Shi"
2017: Fortsatt aktiv - IMO 8501115. Eigar og driverselskap er Shanghai Offshore Petroleum Exploration & Development, Shanghai, China. Flagg: Shanghai, China